BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Thursday, April 22, 2010

Seluar Pink + Top Biru?

Pernah buat cubaan gabungan yang x tercapai dek akal?
Takdalar begitu tidak tercapai di akal..
Tapi satu sesi gabungan yang anda rasa x patut wujud pon..
Aku pernah kot~
Aku mmg peminat Nescafe.. blaja minum nescafe dr muksu lily si mak buyung.. dan aku mmg x suke milo..aku rase mcm weird..kalu cik Aspa buat breakfast, n milo yang aku bau dr bilik..mmg aku xleh blah..membebel sehingga dibebel kembali oleh mak ade suatu perkara harus.. sebab tu lar mak mmg senantiasa memastikan Nescafe 3 in 1 xkan kehabisan stok..ok~ aku x pandai buat nescafe gune serbuk n coffee mate..
Tolak lar kat aku ape2 jenis kopi, mmg aku terliur..terliur yang sampai ko rase saliva ko lebih dr kopi yang ko minum..lebih kurang lar.. nak di pendekkan cite..cik Aspa N Pak Chat bwk kitorg 4 beradik pg mkn kat restoran Thai yang agak ensem tukang masak nye itu.. mcm biasa aku minx Nescafe ais..adik2 minx blended ngan air buah..diorg mmg goldDigger tegar..tibe2 aku rase Along macho aritu sbb die sebut air yang aku xtau pon kewujudan air tu
“Saya nak Neslo”
Aku pelik..neslo? xpernah dengar pon..aku pon yang xnak tersesat jalan bertanya
“air ape tu long?”
“haa..ni lar air dak JB skang minum”
Ok..mase ni abang aku baru sem 1 kat UTM,Skudai..Dalam ati aku cume terdetik..ade aku kisah budak jawa sana minum air ape?
Air pon sampai..aku mencukai seteguk dua air die..perrgghh! terbaik~
Rase yang mmg aku xpasti pon kehebatan kewujudan rase ni..
“sedap~”
“nilar mocha mlaysia,,” along menambah kuah..
“ow~”
“Milo + Nescafe = Neslo”
Eyh? Aku kepelikan..ok~ td aku mnjmah milo lar? Milo mmg xsedap kalu aku jamah tu jer..tp bile milo berkolaborasi dengan Nescafe, rase die lebih teruja dari Nescafe shj.. Since that day, tiap kali lpk ngan member2, mmg air ni yang boley wat aku berahi..
Korng pernah terfikir tentang sesatu yang korg xsuke..tp bile ia berkolabirasi dank org mmg hebat memanipulasi ia, hasilnye lebih menerujakan dr yang korg expect?
Motif entry ni dibuka adalah untuk buat korg terfikir untuk tidak buang terus mende yang korg xsuke..
Xkisahlar ia bentuk yang boleh di rase atau hanye boleh di pandang.. bergantung kpd tahap bagaimana kreatifnye korg buat ia mnghasilkan sesuatu yang walllllah~
Selamat berkolaborasi!

P/s: Rusman mmg kipas susah mati DJ Tiesto.. dan aku x penah nak cube dgr pon DJ Tiesto sbb ini bukan lingkungan perkara yang mmberahikan aku.. Dan fav artist aku adalah si kembar Tegan N Sara.. and Rusman x pernah tau pon kewujudan beradik ni.. dan ade satu lagu DJ Tiesto ft Tegan N Sara..Rusman dgr..die ingat “Tegan N Sara” tu penyanyi dari Indon..apekah? sbb Tegan itu..nama sperti warga2 indonesia katanye.. 1st time dengar, Rusman da teruja ngan kolaborasi ini..dan aku, Rusman pakse dalam rela suro aku dengar..bile die bg link..aku nmpk “DJ Tiesto” tertera di skrin.. reaksi aku? “Ahhh~” bile aku dgr.. eyh? Stimnye!
Formula nya:
Fav Rusman + Fav aku = I Feel It In My Bones


http://www.youtube.com/watch?v=y0LO6v43YCo

aku kat opis..xblh nak donlod utube~
actually x tau pon cemne nak masukkan vid..haha
tp this song is recommended untuk korang abiskan mase terluang untuk dengar..

0 comments: