BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday, July 21, 2010

Aku budak IT jd aku xtau interest loan setahun~

Salam
aku pon xtau bile kali terkhir aku tulis entry baru.. tgk sendiri lar entry yang akhir sebelom entry ni.haa~ saat itulah yg terakhir.
aku rase aku akan mula menulis semula..
berikutan aku sudah bekerja..
bekerja mcm kuli lar kire ni..
seminggu cume shari jer cuti..
penat x hengat..
btol ckp Tina..
"Bankers ni mmg x xsah kalu keje x cukup 12 jam"
perghh~~
degree IT mcm bley campak dlm dustbin ajer..
menganggur hanya untuk sebulan setengah buat rusman sedikit berbunyi..
katenye terlalu awal aku dpt keje..
jd cutinye di malaysia selama 3 bulan tu x dpt lar aku spend mase lebih sikit ngan die..
nak buat camne..keje cepat pon sbb aku nak minang die kot~
haha
bab ni bru aku nak contohi kisah2 anbiya kan~
ceett~
aku xtau lar~ aku mcm suke keje ni tp cuti yg sehari pastu hari jumaat plak tu buat aku asik nk nangis tiap kali abah kol..
"huh~ abah..rindu"
"haa~ raselar macam mana keje..kalu x dulu asik 'abah..nak duit.. nak beli kasut.. mak nak duit..'
setapak ke alam yg lagi perit..
perit kat dalam serta perit di luar..
kaki sakit pakai wedges satu hari suntuk..

aku rase pling bangang kalu
"cik.. dah ade akaun asb? kami ade sediakan loan asb dgn byrn serendah 43 hengget untuk 10k"
"ASB? xnak..riba tu sume"
pergh..mcm org bling dart kat dada~
bukan di bahagian buah~ tp tepat di cleavage nye..
haha..bodo~

aku perlu tdo~
tdo yg cukup akan buat aku lebih cantik untuk menarik customer esok~~

"Baju corak polka dot ni nmpk berahikan x muksu?"
"berahi~ untuk customer ko berumur 5 tahun dan kebawah~ sesuai dgn saiz buah dada ko yg kecil itu"
"huh? neraka lar tempat mu muksu~"
"hahaha!"

2 comments:

cindir-rela said...

hahah...

back again!! wut..wut..


sudah bekerja? ok..saya jeles......:( huh

Gg nurbayah said...

yar~ keje mmg penat~